Pri pripravi študijskega programa smo upoštevali naslednje temeljne/generične kompetence, ki so skladne z Merili za akreditacijo in usmeritvami projekta Tuning (Tuning Educational Structures in Europe II, 2005, str. 340 – 356):
Obvladovanje temeljnega znanja in veščin ter prenos teoretičnega znanja, veščin in izkušenj v prakso in usmerjenost v doseganje kakovosti na področju zdravstvene nege.
- Sposobnost kombiniranja znanja, veščin, etičnih vrednot in stališč z ravnanjem, ki je v posebnih situacijah premišljeno, primerno, varno in strokovno.
- Delovanje skladno s profesionalno etiko in moralnimi načeli ter etičnimi vrednotami ter sprejemanje odgovornosti za lastno delo.
- Sposobnost za učenje, refleksijo, (samo)kritično presojanje, izobraževanje, vzgojno in mentorsko delo.
- Sposobnost analize in sinteze.
- Sposobnost reševanja problemov na področju zdravstvene nege ter obvladovanje raziskovalnih metod s področja zdravstvene nege.
- Sposobnost vodenja, vzpostavljanja dobrih medosebnih odnosov, sodelovanja, učinkovitega komuniciranje (tudi v tujem jeziku),organiziranja dela, timskega dela in izvajanja managerskih nalog.
- Sposobnost prilagajanja in odločanja v interdisciplinarnem kontekstu - sposobnost učinkovitega odločanja v kompleksnem in interdisciplinarnem področju dela ter sprejemanje odgovornosti za svoje odločitve, ki so skladne s poklicno etiko.
- Sposobnost vključevanja in aktivnega delovanja v evropskem prostoru razumevanje in upoštevanje raznolikosti globalnega ter lokalnega okolja pri organizaciji in izvajanju celovite zdravstvene nege.